|
שליחת תגובה ![]() |
כותב | |
גאולה דהאן
![]() משתמש מתחיל ![]() הצטרף / הצטרפה: 10/5/2020 מיקום: מרכז מצב: ![]() הודעות: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() פורסם: 10/5/2020 בשעה 04:01 |
כבר למעלה משבוע שאני לא מצליחה להתחבר לעלי אקספרס דרך גוגל. כשאני לוחצת על גישה מהירה דרך גוגל, אני מגיעה לדף ריק. בדף הריק כשאני לוחצת על רענן. כתוב: המערכת עמוסה נא לנסות מאוחר יותר. אם אני נכנסת דרך שם משתמש האתר נפתח. יש לי הזמנות שאני רוצה לעקוב אחריהן ואין לי דרך להגיע אליהן. מי יעזור לי? תודה מראש ![]() נערך על ידי unix - 10/5/2020 בשעה 15:02 |
|
![]() |
|
unix
![]() מנהל ראשי ![]() הצטרף / הצטרפה: 17/10/2009 מצב: ![]() הודעות: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1. אפשר לנסות דרך האפליקציה בפלאפון
2. נסי דרך דפדפן אחר 3. נסי מצב גלישה בסתר בכרום (CTRL+SHIFT+N) בהצלחה.
|
|
😷
|
|
![]() |
|
גאולה דהאן
![]() משתמש מתחיל ![]() הצטרף / הצטרפה: 10/5/2020 מיקום: מרכז מצב: ![]() הודעות: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1. אין לי 2. ניסיתי 3. ניסיתי לא הלך ): נערך על ידי unix - 13/5/2020 בשעה 08:50 |
|
![]() |
|
unix
![]() מנהל ראשי ![]() הצטרף / הצטרפה: 17/10/2009 מצב: ![]() הודעות: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
תוכלי להעלות צילום מסך של השגיאה ("המערכת עמוסה...")?
|
|
😷
|
|
![]() |
|
גאולה דהאן
![]() משתמש מתחיל ![]() הצטרף / הצטרפה: 10/5/2020 מיקום: מרכז מצב: ![]() הודעות: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
ההודעה הזו מופיעה רק אחרי שאני לוחצת על רענון הדף. לפני כן מופיע דף ריק לחלוטין. ![]() נערך על ידי unix - 18/5/2020 בשעה 22:25 |
|
![]() |
|
unix
![]() מנהל ראשי ![]() הצטרף / הצטרפה: 17/10/2009 מצב: ![]() הודעות: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
אחד מהבאים:
1. חוסם פרסומות חוסם משהו קריטי באתר - נסי לבטל את התוספים חוסמי הפרסומות (הן בכרום והן בפיירפוקס) 2. משהו נדפק ברמת הדפדפן. אם אין לך בעיה עם זה - נסי לאפס את הדפדפן (הוראות איפוס פיירפוקס, הוראות איפוס כרום)
|
|
😷
|
|
![]() |
|
גאולה דהאן
![]() משתמש מתחיל ![]() הצטרף / הצטרפה: 10/5/2020 מיקום: מרכז מצב: ![]() הודעות: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
חוסם פרסומות לא פעיל. איפסתי את הדפדפן. לא עזר ): נערך על ידי unix - 18/5/2020 בשעה 22:11 |
|
![]() |
|
unix
![]() מנהל ראשי ![]() הצטרף / הצטרפה: 17/10/2009 מצב: ![]() הודעות: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
לא נותרו הרבה אופציות:
1. בעיה ברמת הוינדוס - אולי מותקנת תוכנה כלשהי שמפריעה לתעבורה (מעניין למה דווקא אלי אקספרס) - הבדיקה תהיה רק בעזרת מחשב אחר או להתקין את האפליקציה בפלאפון של מישהו באופן זמני - ולבדוק. 2. בעיה ברמת האינטרנט - הספקית שלך חוסמת אתר מסויים? - הבדיקה תהיה על ידי גלישה ברשת אחרת. לדוגמא, לנתק את המחשב מכבל הרשת, ולגלוש באמצעות USB דרך פלאפון, או דרך נקודה חמה - רק אם יש כרטיס רשת אלחוטי למחשב. 3. בעיה ברמת המשתמש באתר - אולי חסמו את המשתמש שלך? - את זה כבר קשה מאוד לבדוק. הייתי מנסה לפתוח חשבון נוסף וליצור קשר עם התמיכה לבדוק אולי זו באמת בעיה בצד שלהם. נערך על ידי unix - 19/5/2020 בשעה 00:03 |
|
😷
|
|
![]() |
|
גאולה דהאן
![]() משתמש מתחיל ![]() הצטרף / הצטרפה: 10/5/2020 מיקום: מרכז מצב: ![]() הודעות: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
סופו של דבר, הצלחתי! עצה ממישהי שהועיל לה ופרסמה באחד הפורומים: להיכנס לאתר עליאקספרס באנגלית, דרך גלישה בסתר. תודה לכל מי שניסה לעזור (: נערך על ידי unix - 24/5/2020 בשעה 13:57 |
|
![]() |
שליחת תגובה
![]() |
עדיין לא נפתרה לך התקלה? הגב בעמוד זה וצוות המומחים ימשיך לתת פתרונות לתקלה הזאת. אם ברצונך להגיב עליך להתחבר.
אם עוד לא נרשמת לאתר עליך להרשם.
קפיצה לפורום |
הרשאות פורום ![]() את/ה לא יכול/ה לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
את/ה לא יכול/ה להגיב לנושאים בפורום זה את/ה לא יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה את/ה לא יכול/ה לערוך את הודעותיך בפורום זה את/ה לא יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה את/ה לא יכול/ה להצביע על סקרים בפורום זה |
Web Wiz Heb -
מערכת פורומים בעברית גרסה 2.00
תרגום עברי באדיבות ניר אדר ו-קידום אתרים |
Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.65 Copyright ©2001-2010 Web Wiz |