|
שליחת תגובה ![]() |
כותב | |
OFER TT
![]() משתמש מתחיל ![]() הצטרף / הצטרפה: 01/5/2020 מיקום: חיפה מצב: ![]() הודעות: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() פורסם: 01/5/2020 בשעה 10:47 |
שלום לכם בבוקר שאני מדליק את המחשב. המחשב לא עולה הוא נתקע במצב הסמל של דל. אני צריך ללחוץ על כפתור הכיבוי של המחשב ולהדליק את המחשב שוב. בפעם השנייה המחשב נדלק והכול תקין . התופעה הזו היא הרבה זמן . תודה לעונים ויום טוב עופר
נערך על ידי unix - 04/5/2020 בשעה 13:12 |
|
![]() |
|
unix
![]() מנהל ראשי ![]() הצטרף / הצטרפה: 17/10/2009 מצב: ![]() הודעות: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
נשמע כמו בעיית חומרה.
יתכן שהכונן הקשיח שלך גוסס, או חמור מכך - המחשב עצמו. ממליץ לבדוק את סטטוס הקשיח בעזרת DiskCrystalInfo אם הוא גוסס ואין לך גיבויים - זה הזמן לגבות, ולקנות קשיח חדש. דוגמא לקשיח גוסס: ![]() נערך על ידי unix - 04/5/2020 בשעה 13:16 |
|
😷
|
|
![]() |
|
OFER TT
![]() משתמש מתחיל ![]() הצטרף / הצטרפה: 01/5/2020 מיקום: חיפה מצב: ![]() הודעות: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
שלום לכם תוד על התשוהב הרצתי את הבדיקה והכול תקין עופר |
|
![]() |
|
unix
![]() מנהל ראשי ![]() הצטרף / הצטרפה: 17/10/2009 מצב: ![]() הודעות: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1. האם תוכל להעלות צילום מסך של סטטוס הקשיח שלך? אמנם יתכן שהוא לא גוסס בצורה חמורה, אבל אולי רק מתחיל לגסוס.
2. צר לי לומר - אך אם הקשיח אכן תקין, כנראה שהבעיה היא ברמת לוח-האם. כתוב את דגם המחשב המדויק בבקשה.
|
|
😷
|
|
![]() |
|
OFER TT
![]() משתמש מתחיל ![]() הצטרף / הצטרפה: 01/5/2020 מיקום: חיפה מצב: ![]() הודעות: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
תוצאות הבדיקה ![]() סוג מחשב ![]() נערך על ידי unix - 09/5/2020 בשעה 23:39 |
|
![]() |
|
OFER TT
![]() משתמש מתחיל ![]() הצטרף / הצטרפה: 01/5/2020 מיקום: חיפה מצב: ![]() הודעות: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
DELL הכול באחד Intel(R) Core(TM) i7-6700HQ CPU @ 2.60GHz Inspiron 7459
|
|
![]() |
|
unix
![]() מנהל ראשי ![]() הצטרף / הצטרפה: 17/10/2009 מצב: ![]() הודעות: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
ראשית - המפרט של המחשב מעולה - מעבד I7, ו12 ג'יגה זיכרון. נהדר! 1. ראה את השורה הראשונה - "Read Error Rate". לפי היצרן - הערך הכי גרוע הוא 100, וב51 הוא מתחיל להתריע, אך הערך הנוכחי הוא כבר 5 2. יש גם ערכים בשורה של "Write Error Rate", וכל ערך שאינו 0 הוא אינדיקציה לבעיה. 3. ניתן גם לראות שהקשיח הרבה זמן "על הכביש" - 6,834 שעות במצטבר... לסיכום - בעיני - הקשיח בתחילת תהליך גסיסה. לכן אני חוזר על המלצתי - לקנות קשיח חדש. ועדיף - קשיח מהיר (SSD) ולא קשיח 'רגיל'. כמובן שתצטרך טכנאי שיעביר לך את מערכת ההפעלה בשלמותה (image), או שתתקין וינדוס חדש - לבחירתך. |
|
😷
|
|
![]() |
|
vn17198
![]() משתמש מתחיל ![]() הצטרף / הצטרפה: 23/1/2009 מצב: ![]() הודעות: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
שלום לעונים
קודם כול תודה על התשובה דבר שני איך אני יודע מה סוג קונן קשיח שאני צריך לקנות ? |
|
![]() |
|
unix
![]() מנהל ראשי ![]() הצטרף / הצטרפה: 17/10/2009 מצב: ![]() הודעות: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
שלום vn17198 - דיסק קשיח SSD מתאים לכל מחשב - גם למחשב נייח וגם לנייד.
למרות זאת - יש מחשבים שתומכים רק בקשיח בגודל קטן מאוד (M2) - לרוב מדובר במחשבים קטנים מאוד. אשמח אם תוכל לפתוח את זה כשאלה נפרדת ולא כהמשך של שאלה של מישהו אחר.
נערך על ידי unix - 10/5/2020 בשעה 10:40 |
|
😷
|
|
![]() |
שליחת תגובה
![]() |
עדיין לא נפתרה לך התקלה? הגב בעמוד זה וצוות המומחים ימשיך לתת פתרונות לתקלה הזאת. אם ברצונך להגיב עליך להתחבר.
אם עוד לא נרשמת לאתר עליך להרשם.
קפיצה לפורום |
הרשאות פורום ![]() את/ה לא יכול/ה לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
את/ה לא יכול/ה להגיב לנושאים בפורום זה את/ה לא יכול/ה למחוק את הודעותיך בפורום זה את/ה לא יכול/ה לערוך את הודעותיך בפורום זה את/ה לא יכול/ה ליצור סקרים בפורום זה את/ה לא יכול/ה להצביע על סקרים בפורום זה |
Web Wiz Heb -
מערכת פורומים בעברית גרסה 2.00
תרגום עברי באדיבות ניר אדר ו-קידום אתרים |
Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.65 Copyright ©2001-2010 Web Wiz |